קוקה קולה ישראל השיקה קמפיין חדש אשר במהלכו יצאו בקבוקי ופחיות קוקה קולה, זירו ודיאט קולה מיוחדים עם שמות אישיים.

פרסומת הטלוויזיה הינה אדפטציה של קמפיין בינלאומי, בנוסף כולל המהלך קמפיין דיגיטל ואפליקצית סלולאר ייחודית המאפשרת לכל אחד להעלות את שמו ולככב על שלטים במרכז הארץ ובטיימס סקוור בניו יורק.
על המהלך אמונות חברות הפרסום דחף, Qdigital , Moblin ו-Gefen team של ערן גפן.


קליק לפעילות – Enjoy with Coca-cola

קליק באנר שהושק באתר MAKO

האפליקציה במובייל

    הורד נקודההוסף נקודה +2 ציון כללי, סה"כ 2 הצבעות
    Loading ... Loading ...